تعمیر بردهای الکترونیک صنعتی

 شرکت میکروالکترونیک اعلام می دارد توانایی تعمیر و ساخت برد صنعتی و نیز جایگزینی آنها را در کمترین زمان ممکن را دارا می باشد. تمامی برد های سوخته، آب خورده برای تعمیرات پذیرفته می شوند و در صورت درخواست مشتری جایگزین می شوند. همان طور که می دانید، تمامی برد ها پس از گذشت مدت زمانی دچار فرسودگی می شوند. در صورتی که دستگاه هر چند مدت یک بار توسط متخصصین بررسی نگردد و سرویس نشود امکان خراب شدن آن بالا می رود.

شرکت طراحی و مهندسی معکوس میکرو الکترونیک تمامی برد های دستگاه های شما در صنایع مختلف اعم از صنایع چاپ، صنایع فولاد، صنایع ریسندگی و بافندگی، دستگاه های کرونا، جت پرینتر های صنعتی، جت پرینتر های دستی، درایو بامولر ، منابع تغذیه، ترانس های سوئیچینگ و بردهای ولتاژ را تعمیر و در صورت در خواست شما جایگزین می کند. گاهی سنسور دستگاهی معیوب می گردد، و نمونه های داخل بازار را نمی توان جایگزین آنها کرد. لذا در صورت درخواست سنسور دیگری را با برد واسط جایگزین و یا سنسور مورد نظر را به کشور وارد می نماییم . این شرکت تمامی قطعاتی که در کشور وجود نداشته باشد و یا کیفیت لازم را دارا نباشند به صورت مستقیم وارد می نماید.

از دیگر خدمات گروه مهندسی میکروالکترونیک تعمیر بردهای دستگاه های لوازم خانگی و صنعتی است که غیر قابل تعمیر تشخیص داده شده و یا یدک آن در بازار موجود نیست، می باشد. هم چنین تعمیر برد یخچال و فریزر خانگی و صنعتی، تعمیر برد چیلر، تعمیر برد کنترل هیتر ( گرمکن) توسط تیم حرفه ای این مجموعه صورت می گیرد.