تعمیر تجهیزات پزشکی اصفهان

تجهیزات پزشکی برای اهداف خاص مانند تشخیص و درمان بیماری یا توان بخشی و .. استفاده می شود. اکثر تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای تشخیص و درمان بیمار از طریق برق تأمین می شوند. بر اساس نوع دستگاه، بازار تعمیر تجهیزات پزشکی بیشتر به تجهیزات تصویربرداری، دستگاه های آندوسکوپی، ابزارهای جراحی و .. تقسیم می شود.

تعمیرات تجهیزات پزشکی در اصفهان

دستگاه هایی که در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند دارای حساسیت بالایی می باشند بنابراین بعد از تعمیر باید به نحو احسنت و دقیق کارایی خود را داشته باشند شرکت میکرو الکترونیک توانایی تعمیر و باز طراحی تمامی دستگاه های پزشکی را دارا می باشد و در صورت درخواست دستگاه های مورد نظر بومی سازی می شود. ما (گروه مهندسی میکروالکترونیک) یک شرکت خدماتی مستقل هستیم که در زمینه تعمیر و عیب ‌یابی بردهای الکترونیک صنعتی و پزشکی تخصص داریم. ما در سراسر کشور خدمات و پشتیبانی  ارائه می دهیم. مهندسین ما  آموزش دیده و دارای تجربه  گسترده در زمینه سرویس و پشتیبانی از انواع تجهیزات پزشکی هستند. خدمات تجهیزات پزشکی بالاترین کیفیت  را تضمین می کنیم. مهندسین ما افرادی هستند که به مرکز شما می آیند و تعمیرات سریع همراه با اطمینان از ایمنی تجهیزات را برای شما فراهم می کنند و برای رفع نیازهای متغیر صنعت بهداشت و درمان بهترین خدمات را ارائه می دهند. ما تجهیزات پزشکی شما را به طور دقیق و کارآمد نگهداری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به طور مداوم در اوج عملکرد کار می کند و درک می کنیم که این تجهیزات برای ایمنی و رفاه بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است و تجهیزات ناسالم چگونه می توانند بر سلامت و پیشرفت بیماری تأثیر بگذارند. خدمات ما به شما این آرامش را می دهد که تجهیزات شما عملکرد مناسب را ارائه می دهند و برای بیماران شما بی خطر هستند.

تعمیرات تجهیزات پزشکی

ما سرمایه گذاری که شما برای تجهیزات پزشکی خود انجام داده اید را درک می کنیم. خرابی تجهیزات می تواند توانایی شما را در ارائه خدمات مراقبتی از بیمار بسیار تضعیف کند. شما می توانید در هر زمان با با ما تماس بگیرید و  عیب دستگاه های خود را در کمترین زمان پیدا کنید. ما به بهترین نحو تجهیزات پزشکی شما را تعمیر می کنیم زیرا درک می کنیم که شما با حداکثر مسئولیت، مراقبت از بیمار را بر عهده می گیرید. گروه مهندسی میکروالکترونیک خدمات تجهیزات پزشکی را به بیمارستان ها، مراکز جراحی، مراکز درمانی، پزشکان و … با بهترین روش ها  ارائه می دهد. ما می توانیم نصب تجهیزات ، تعمیرات پیشگیرانه سالانه و تعمیرات اضطراری را فراهم کنیم.

شرکت تعمیر تجهیزات پزشکی اصفهان

تیم طراحی و مهندسی معکوس ، خدمات مشاوره ای در زمینه مدیریت تجهیزات یا تهیه و همچنین خدمات نوسازی برای بروزرسانی تجهیزات فعلی شما و افزایش عمر مفید آن بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند. مرکز خدمات ما کاملاً متشکل از تکنسین های مجاز برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری با کیفیت است. برای تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی، زمان تعمیر بسیار مهم است. ما متناسب با نیاز های فوری مشتریان در حداقل زمان انواع تعمیرات را انجام می دهیم. عملکرد صحیح تجهیزات پزشکی یک مرکز برای ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت مهم است. اگر تجهیزاتی دارید که نیاز به نگهداری پیشگیرانه دارد و یا نیاز به تعمیر دارد، مهمترین موضوع زمان است. اگر تجهیزات شما قابلیت حمل و نقل کمتری دارند، سرویس تعمیرات میکروالکترونیک می تواند در بسیاری از موارد،  یک راه حل مقرون به صرفه باشد.

در گروه میکروالکترونیک، تیم متشکل از تکنسین های مجرب تجهیزات شما را با دقت زیاد  در محل ارائه می دهند و سرویس یا تعمیر می کنند. استفاده از خدمات  ما  به شما اجازه می دهد تا منتظر سرویس در محل باشید. این باعث می شود که تجهیزات شما در جای خود و در کمترین زمان به درستی کار می کنند. خدمات میکروالکترونیک همچنین با کاهش زمان طولانی و هزینه زیاد تجهیزات برای سرویس، به حداقل رساندن زمان و هزینه تأسیسات کمک می کند.