تعمیر کاردینگ ریسندگی

تعمیر دستگاه کاردینگ

یکی از تخصص های گروه میکروالکترونیک تعمیر کاردینگ ریسندگی می باشد که زیر دسته خدمات تعمیر دستگاه های نساجی است.گروه مهمندسی میکروالکترونیک در زمینه تعمیرات تخصصی انواع درایو ها و بردهای کاردینگ کمپانی تروشلر و ریتر، ساخت قطعات و تامین قطعات این ماشین گامی بلند برداشته است.برای دریافت خدمات با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

ماشین کاردینگ در ریسندگی نخ

این وسیله در واقع یک فرآیند مکانیکی است که می تواند ذرات الیاف را از یکدیگر جدا کند. س از این که این الیاف ها ازیکدیگر جدا شدند آن ها می توانند به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. از این وسیله می توان برای ایجاد کردن مخلوط هایی از الیاف مختلف و رنگ های مختلف آن ها استفاده کرد. کاردینگ می تواند نقش مهمی را در چرخه های ریسندگی به ویژه در چرخه ی ریسندگی پشم ایجاد بکند، زیرا این وسیله کاربردها و کارکردهای مختلفی دارد که برای به دست آوردن سطح کیفیت مورد نظر افراد مناسب و ضروری است. کاردینگ ریسندگی یک سری اهداف دارد برای مثال: می تواند الیاف را به طور کامل و قطعی با یکدیگر مخلوط  کند. این الیاف را به طور موازی با یکدیگر ترکیب می کنند، می تواند ناخالصی ها را حذف کند و مواد اولیه ی خام را مخلوط بکند .

کاردینگ می تواند مهم ترین نقش را در کلیه ی چرخه های ریسندگی ایفا کند ولی با همه ی این ها نقش این محصول از چرخه ی ریسندگی مهم تر نمی باشد و چون این محصول دارای عملکردهای مختلف است از همه ی آن ها به منظور به دست آوردن سطح کیفیت مورد نظر ضروری است .

وقتی که مواد از روی کارد عبور می کند حالت در هم پیچیدگی مواد متوقف می شود و از بین می رود به همین دلیل است که امکان حذف ناخالصی ها به وجود می آید.  این حالت به لطف سنبله‌های پوشش ‌دهنده سطح سیلندر که حول محورهای موازی می‌چرخند، ایجاد می‌ شود.

عملکرد ظریف و مهم دیگری که به وجود می آید توسط تجهیزات ایجاد می شود. این تجهیزات می تواند دقت و یکنواختی تراکم تار و سپس تراکم فتیله را تضمین بکند. در واقع این ماشین های ریسندگی که درون چرخه ی کاردینگ می توانند کار کنند، فقط می توانند مقادیر کم نخ کشی را انتقال بدهند. همه ی این ها به این معنا هستند که در این مرحله از نظر عملی هیچ امکانی جهت تراکم نخ وجود ندارد .