تجهیزات پزشکی ضروری برای منزل

تجهیزات پزشکی ضروری برای منزل

زندگی پرتنش ، کمبود ورزش و سایر عادت ها دلیل بزرگی برای بیماری های مختلفی است که مردم رنج می برند ، از جمله فشار خون ، دیابت و .. . آگاهی پزشکی در حال افزایش است و این موضوع تقاضا برای درخواست تجهیزات پزشکی ضروری برای منزل را افزایش داده است.مانند سلامتی شما ، این تجهیزات پزشکی نیز نیاز به مراقبت دارند. ، اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب آن ها را سرویس دهی می کنید تا از بروز هرگونه اختلال احتمالی جلوگیری شود و اگر دچار هرگونه اختلالی شد از ما برای انجام تعمیرات تجهیزات پزشکیکمک بگیرید.

در اینجا به بیان از تجهیزات پزشکی ضروری برای منزل پرداخته ایم که بهتر است برای استفاده شخصی خود در منزل تهیه کنید.

1. گلوكومتر: گلوكومتر دستگاه پزشكي است كه در خانه براي كمك به شما در كنترل سطح قند در خون استفاده مي شود. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا به طور منظم پیگیری کنید. با این کار تجویز داروهای لازم یا تغییر نسخه پزشک براساس نتایج کار پزشک راحت تر خواهد بود. برای افراد وابسته به انسولین ، این گلوکومترها به یک ضرورت برای اندازه گیری قند خون تبدیل شده اند. در حین استفاده از گلوکومتر ، قطره کمی خون از طریق خاراندن پوست یا سوزن موجود  بدست می آید و روی یک نوار آزمایش برای اندازه گیری قرار می گیرد تا سطح قند در خون تجزیه و تحلیل شود.تجهیزات پزشکی ضروری برای منزل

2. (BP Monitor) فشار سنج: دستگاه اندازه گیری فشار خون به اصطلاح فشار سنج شناخته می شود که برای اندازه گیری فشار خون استفاده می شود. این دستگاه ها از تورم سنج برای اندازه گیری فشار تشکیل شده اند. از استفاده از استتوسکوپ ، فناوری به دستگاهه ای خودکار رسیده است که به اندازه گیری فشار خون سیستولیک و دیاستولیک با دقت بالا  کمک می کند. این ابزارها برای پیگیری منظم فشار خون ضروری است.

3. نبولایزرها: نبولایزرها دستگاه هایی هستند که برای تجویز داروهایی که باید در ریه ها استنشاق شوند ، استفاده می شوند. با افزایش چشمگیر مسائل تنفسی ، نبولایزرها می توانند وسیله نجات بخشی برای نگهداری در خانه به خصوص برای افرادی که از آسم یا هرگونه بیماری ریوی رنج می برند (COPD) باشد. نبولایزرها از اکسیژن یا هوای فشرده برای شکستن محلول به قطرات آئروسل قابل استنشاق از دستگاه استفاده می کنند.

4- ترازوها: ترازوها توزین هایی هستند که به اندازه گیری وزن بدن کمک می کنند و می توانند هنگام کاهش وزن به شما کمک کنند. این مقیاس ها می توانند ابزاری اساسی برای رفاه حال افراد باشند. برای خرید ترازوهای آنالوگ و دیجیتال در بازار ، درک این نکته مهم است که هر دو اختلاف زیادی دارند و انتخاب صحیح به نیازهای شما بستگی دارد. بسیاری از ترازوها این روزها دارای ویژگی هایی هستند که می توانند در یافتن درصد چربی بدن و BMI به شما کمک کنند که برای درک شرایط فعلی بدن شما بسیار مهم است.

5. تجهیزات تحرک: تجهیزات حرکتی مانند صندلی چرخدار ، عصا و صندلی زانو و غیره برای خانه هایی که نیاز به پشتیبانی دارند ، ضروری است. این ممکن است به دلیل کهولت سن ، از کارافتادگی ، تصادف یا هر مسئله دیگری باشد که بیمار را بی حرکت می کند. این تجهیزات بیمار را در خانه متحرک می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *