نقش برد اینورتر در تلویزیون

نقش برد اینورتر در تلویزیون های امروزی

نقش برد اینورتر در تلویزیون های امروزی

تصور یک آپارتمان یا خانه مدرن بدون تجهیزات تصویری و صوتی غیرممکن است. این تجهیزات به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین بیشتر از بقیه خراب می شوند. روش های مختلفی برای تعمیر تلویزیون وجود دارد. گروه مهندسی میکروالکتریک تعمیرات بردهای الکترونیک صنعتی و تعمیر اینورتر در اصفهان را انجام می دهد و با نقش اینورتر بیش تر شما را آشنا می کند.

اگرچه فرد بیشتر اطلاعات جهان پیرامون خود را با کمک بینایی دریافت می کند ، اما اهمیت درک شنوایی را نمی توان دست کم گرفت. مخاطب می توانست با ظهور صدا در سینما در دهه 1930 این موضوع را کاملاً درک کند. در تلویزیون نیز وضعیت به همین منوال بود.

از آنجا که ما در مورد پیکسل صحبت می کنیم ،تلویزیون LCD  دارای یک منبع تغذیه پالسی است ، بنابراین افزایش ولتاژ در شبکه هیچ تاثیری بر ولتاژهای مدار تلویزیون ندارد. یعنی تثبیت ولتاژ در حال حاضر در داخل مدار تلویزیون انجام شده است ، بنابراین ، خرید یک تثبیت کننده دیگر چیزی غیر از اتلاف پول نیست.  اگر ولتاژ در شبکه فراتر از مقادیر مجاز مشخص شده روی پلاک تلویزیون باشد ، چه اتفاقی می افتد؟ ساده است. اگر ولتاژ خیلی کم شود تلویزیون به سادگی خاموش می شود. بدون عواقب پس از بازگشت ولتاژ به مقادیر طبیعی ، تلویزیون می تواند طبق معمول دوباره روشن شود. اگر ولتاژ خیلی زیاد شود بدتر است. سپس خراب شدن یک عنصر خاص در ورودی تلویزیون وجود دارد – یک واریستور. واریستور سوراخ شده یک اتصال کوتاه واقعی ایجاد می کند ، در نتیجه مدار از برق خارج می شود. چنین محافظتی در برابر ولتاژ زیاد است. بعد از مدتی واریستور به حالت عادی برمی گردد ، فقط جایگزین فیوز می شود.

نقش برد اینورتر در تلویزیون

فیلترهای شبکه تنها چیزی که تلویزیون شما ممکن است به آن احتیاج داشته باشد محافظ ولتاژ خوب است.  تمام منابع تغذیه سوئیچینگ از قبل دارای یک فیلتر با فرکانس بالا در ورودی هستند (اتفاقاً این کار به این دلیل انجام می شود که تداخل فرکانس بالا به شبکه نفوذ نکند و عملکرد دستگاه های الکترونیکی دیگر را مختل نکند) ، اما گاهی اوقات هنوز کافی نیست و سپس محافظ ولتاژ خارجی به خلاص شدن از شر صدا کمک می کند. با این حال ، در اینجا شما باید مطمئن باشید که تداخل در تلویزیون دقیقاً از طریق مدارهای قدرت نفوذ می کند و مثلاً از طریق آنتن نیست. در حالت دوم ، محافظ برق کاملاً بی فایده خواهد بود . منابع برق اضطراری به ویژه فروشندگان موفق می شوند علاوه بر تلویزیون ، یک منبع تغذیه بدون وقفه را به خریداران نابغه بفروشند. اما ما باهوش هستیم ، می دانیم که منابع تغذیه بدون وقفه برای حفظ عملکرد تجهیزات در صورت قطع اضطراری برق طراحی شده اند. آنها برای دستگاههایی مانند رایانه های رومیزی ، نوعی تجهیزات پزشکی ، تجهیزات شبکه از طرف ارائه دهندگان و غیره ضروری هستند. اما چرا تلویزیون ها به برق اضطراری نیاز دارند؟ وقت داشتن برای تماشای فیلم  کمدی یا چی؟  بنابراین ، ما به طور قانع کننده ای ثابت کرده ایم که برای هر تلویزیون مدرن – چه تلویزیون LED یا فقط تلویزیون LCD – تثبیت کننده های ولتاژ دستگاه های کاملاً غیرضروری هستند (و همچنین منبع تغذیه بدون وقفه و در بیشتر موارد محافظ های برق). اکنون پاسخ به سوال که آیا فکر می کنم آیا به تثبیت کننده ولتاژ برای تلویزیون نیاز دارم. فقط تلویزیون خود را به پریز برق متصل کرده و از تماشای آن لذت ببرید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *